Een kaartje in de bus ouderwets? Misschien – maar het is ook erg leuk! In deze snelle digitale tijd zijn er steeds meer mensen die de charme van echte post in de brievenbus herontdekken. Voor iedereen die gek is op mooie kaartjes, is Cardcetera een aanrader. In deze webwinkel vind je een groot assortiment aan ansichtkaarten, voor iedere gelegenheid. Sinds dit voorjaar kun je in de shop ook een mooie selectie wenskaarten vinden. Voor als je net even wat extra aandacht aan iemand wil sturen.

Geschenkverpakking Cardcetera

Leuke zomeractie bij Cardcetera

Deze zomer heeft Cardcetera een leuke aanbieding. Want wie schrijft er nu niet graag lekker in de zon op een terrasje een gezellig kaartje aan een lieve vriendin, zieke tante of drukke zus? Maar als je op een terrasje zit, zul je net zien dat je geen kaartje bij de hand hebt. Daar heeft Astrid van Cardcetera een mooie oplossing voor: een speciale cadeauverpakking, geschikt voor tien standaard formaat kaarten. Deze zijn ook verkrijgbaar met tien prachtige kaarten van Cardcetera Cards, het eigen merk van de webwinkel. Welke kaarten je precies krijgt is een verrassing. Op deze manier heb je altijd een aantal kaarten bij je en kun je op ieder moment even snel een kaartje sturen.

Geschenkverpakking met kaarten

Winnen!

Enthousiast geworden? Namens Cardcetera mogen we twee kaartensets van 10 ansichtkaarten t.w.v. €18,25 verloten onder onze nieuwsbrieflezers. Wil jij kans maken op deze mooie cadeauset? Vul dan hieronder je gegevens in. Deelname is mogelijk tot 9 augustus 2015.

Deze winactie is afgelopen. Deelname is helaas niet meer mogelijk.

Vergroot je winkans

Wil je extra kans maken op deze prijs? Dat kan op twee manieren:

  1. Vind Ultimate Webshops leuk op Facebook en deel het bericht van de winactie.
  2. Volg @UltimateWebshop op Twitter en plaats onderstaand bericht.

Ik volg @UltimateWebshop en maak kans op een kaartenset van Cardcetera. Doe ook mee! – http://bit.ly/1GKRqIq #ultimatewebshop

Op deze winactie zijn onze voorwaarden voor winacties van toepassing.