Ontmoet de personen achter de webwinkels en lees hun verhalen. Deze keer Renata van webwinkel MamaLiefs.

MamaliefsDe persoon achter MamaLiefs

Ik ben Renata van Son, 38 jaar, mama van dochter- en zoonlief en trotse eigenaar van MamaLiefs. Naaiverslaafd en fan van de vrouwelijke mode uit de jaren ’50 en ’60. Dit vind je terug in mijn merk. Sterker nog: MamaLiefs dat ben ik zelf! M.a.w.: kijk naar MamaLiefs en je weet wie ik ben ;-)

Waarom ben je jouw webwinkel begonnen?

Enerzijds vanwege mijn persoonlijke ontwikkeling en de wens om op eigen kracht een merk te ontwikkelen. Al mijn passies, creativiteit en zakelijke kwaliteiten kan ik kwijt in MamaLiefs. De veelzijdigheid van het runnen van een webwinkel én het ontwikkelen, branden en beheren van je eigen product is de grootste uitdaging die ik ooit ben aangegaan. En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Anderzijds was het uitgangspunt dat mijn merk een toevoeging moest zijn binnen een sterk concurrerende kinderkledingbranche. Ik ben van mening dat dit zeker is gelukt met MamaLiefs. Het heeft haar eigen stijl en uitstraling.

Waaruit bestaat het assortiment van je webwinkel?

Een webwinkel vol exclusieve jurkjes voor meisjes in de stijl ‘Eigenwijs Retro Sjiek’. Verkrijgbaar in de maten 92-140.

Waarin is jouw webwinkel uniek?

De modellen zijn geïnspireerd op de mode uit de jaren ’50 en ’60 en zijn tijdloos. De jurkjes zijn van zeer goede stof- en productiekwaliteit. Ze zijn kleurrijk, opvallend, met bijzondere prints, met complementaire kleuren en van een hoog afwerkingsniveau. De kleine oplages maken de jurkjes extra bijzonder. Je zult er niet snel een ander meisje in zien op het schoolplein. Plus: transparantie over de wijze en plaats van productie.

Mamaliefs

Bezoek MamaLiefs of volg ze op Facebook, Twitter of Pinterest.